Anii trec, tot mai repede trec…

E adevarat ca din ce in ce mai repede trec anii pe masura ce imbatranim si nu mai crestem – asa e, dupa o varsta suntem batrani; desi multi vor spune ca esti asemeni cum te simti a fi. E deprimant sa ajung la o varsta si sa nu pot spune clar ca am facut un CEVA – e drept ca am miscat mai multe pietre ca X sau Y, dar asta nu ma ajuta sa ma simt mai barbat; nu prin comparatie ajung sa ma simt bine in pielea mea.

Am vazut, am parcurs ani si kilometri – am ras si am plans, am cantat si am escaladat – am parcurs anii ca si cum fiecare zi ar fi ultima sau ca si cum la cotitura fiecarui an se termina cararea mea… Si totusi nu e de ajus – cei ce au copii, ce au un scop in viata, ma vor intelege – sunt si eu un copil, dar simt ca e momentul sa imi gasesc acea floare de campie care sa ma faca sa ma intorc intotdeauna de la munte fara sa rup florile de colt.

(Galati, 5 martie 2012)

Un gând despre „Anii trec, tot mai repede trec…

  1. giani spune:

    „Iubim de fapt ceea ce ne lipseste.” (Octavian Paler)
    Sa ai un copil e o fericire, e o ingradire, o renuntare si un privilegiu…

    ganduri bune !

Lasă un răspuns

