Monotonia zilei de luni

Ziua de luni este probabil cea mai urata zi din toata saptamana – cu totii fugim de soneria ceasului de la telefon de luni, ca si cum acela ar fi calcaiul de unde Thetis l-a tinut pe Achile cand l-a scufundat in Styx. In fond, de ce nu agreem aceasta zi?
Din comoditate – sfarsitul de saptamana a devenit momentul de defulare, de explozie si de relaxare a mintii, doar ca neglijam corpul – si luni suntem atat de obositi, fizic, incat dar cu greu putem sa ne ridicam din pat.
In aceasta luni am vrut sa fac lucrurile cu totul altfel – am avut de munca de dimineata – m-am distrand facand ceea ce imi place, am ascultat muzica buna – am cantat, am dansat – cu ce e diferita aceasta zi de duminica sau de sfanta sambata?!
Cu nimic, doar ca am ajuns pana si in ceea ce uram sa fim ca niste roboti – sa reactionam fara motiv, fara stimul – sa ne zbatem sa iesim din monotonia: munca, scoala, casa, bere cu baietii…
Si in fond, cu ce e vinovat LUNI ca noi am facut o alegere idioata in viata si ne-am ales un joc de doi bani? Cu ce e mai vinovat decat MARTI, MIERCURI si asa mai departe?
Totusi trebuie cineva sa poarte vina sa putem sa mergem mai departe… dar nu noi…

Lasă un răspuns

