team building

In acest weekend am reusit sa strang grupul meu de prieteni sa realizam un team building – in Muntii Macinului, muntii mei de suflet. Desi vremea era anuntata urata, nu aveam transport si stiam ca vom ajunge pe noapte, am reusit sa ne mobilizam 9 pentru prima noapte si 15 pentru cea de-a doua.
Nu am sa fac un jurnal de tura, nu am sa povestesc tot ceea ce s-a intamplat, concluzia este ca, desi ne-a plouat si ne-a udat, cum zice cantecul, pan’ la oua, am avut parte de o implinire sufleteasca, personala – am reusit sa strang grupul, sa-l unesc intr-o directie comuna, sa-l refac cum era, ATEC A G – un grup de prieteni care vor sa mai schimbe cate ceva in Galatiul asta in moarte culturala.
Sentimentul de implinire este cu atat mai mare cu cat incerc sa fac acest lucru de ani de zile, fara de reusita – dar se pare ca sunt un incapatanat…
Asa ca am sa incerc mereu sa-mi port visele, doar pe potecile-ascunse – si am sa-i strang si pe altii sa le arat frumusetea din spatele oamenilor si a muntilor;

 

Lasă un răspuns

