1 mai muncitoresc

Anul acesta de 1 mai muncitoresc am sarbatorit alaturi de prieteni in muntii pe care-i iubesc cel mai mult. Totusi, contrar asteptarilor iesirea, cel putin pentru mine, a lasat un gust amar… Imi lipseste linistea, imi lipseste dragostea cu care fugeam in Macin doar sa ma ascund de grijile, stresul, tipatul zilelor monotone din oras. Jungla de asfalt imi manca zilele si ma ascundeam in ariditatea locurilor de mine stiute… Acum va trebui sa imi caut un alt barlog in care sa fug – vara se apropie, timpul se va dilata, iar eu nu pot sa ma refugiez in poiana potecilor ascunse; aici natura mea de a da mai departe, de a arata si altora – de a invata si pe altii prin prisma brumei mele de experienta, m-a tradat.

Am ajuns la suprasaturare cand vine vorba de mers in grupuri mari – si nu pot reprosa nimanui nimic – chiar ma bucur ca au prins dragan de muntii mei, ca ii respecta, ca stiu ce e setea si bataia soarelui ce nu iarta, chiar daca esti drumet cumsecade, chiar daca este pantofar – insa imi pare rau, ca nu cred ca vor intelege multi, decat somitatile locului, acele fosile nemuritoare – si o zic, incercand sa nu jignesc – doar ei vor sti cum se vede Macinul din umbra adevaratelor poteci ascunse, care se dau in laturi ca sa treci tu, sufletul tau si se inchid brusc in spatele tau, lasand in desis ganduri rele, griji, certuri, nepasari, suparari, galagie si pe care poti pasi doar tu – fara nimeni altcineva – doar tu si umbra ta – si totusi, niciodata singur.

Sunt undeva la mijlocul unei balante intre prieteni si eu – sa vedem cine atarna mai greu – oricum, semptembrie va veni si odata cu el – POTECILE ASCUNSE, 1 bis.

Un gând despre „1 mai muncitoresc

  1. giani spune:

    in care parte a inclinat balanta, pana la urma ?

Lasă un răspuns

