Ziua 2

Ziua 2 a fost mai umbrita, doar ca putin mai lunga: 9 ore de mers, un total de 23 de kilometri, astfel ca am ajuns la pasul 61389 si am strabatul traseul cu punct rosu (Cozluk – Valea Plopilor), am ametit prin paduri vechi si dese, noroc de maceta si am reusit intr-un final sa ajungem in Cerna dupa ce ne-am facut o portiune drum prin tufisuri urmarind drumuri fictive care dispareau in padure.
Cea mai mare realizare a fost ca mai bine de jumatate de zi nu am vazut picior de om si primii ne-au crezut straini – nebuni… am fost uimiti de oameni buni din sat si de lipsa tantarilor din poiana Fluturilor, cum am denumit, in joaca, locul de campare de la Crapcea.
Voi reveni cu detalii…

image

Pregatiri de plecare

image

O grota din valea Radului

image

Intrarea in cea de-a doua padure in care ne-am ratacit

Pare sa fie drum ce se vede pe jos

image

O umbra – rucsacul si chitara

image

O maceta la nevoie se cunoaste

image

Varful Pietrele Albe

3 gânduri despre „Ziua 2

  1. Radu spune:

    Ohoo, ce macetă 😀 dintotdeauna mi-au plăcut.. le vedeam la TV pe Discovery pe la cei ce umblau prin pădure 😛

    Evoluează foarte frumos pelerinajul. Succes!

Lasă un răspuns

