Ziua 3 – 69022 de pasi

Am ajuns deja la ziua 3 – cea mai usoara de pana acum – nici apa nu mai aveam in rucsaci – caci acest lucru este foarte greu in Macin si in Dobrogea cea arida – iar mancarea se imputinase;

Drum serpuit prin plantatiile cernenilor

Ziua 3 ne-a purtat de la locul de tabara pana la maxi-taxi spre Galati (unul singur trecea pe acolo, de la Constanta, cu aer conditionat si alte figuri) si exact pe acela l-am prins.

Insectele erau atrase de pantalonii mei

Cu pasii care i-am facut prin Galati pana acasa am atins suma de 69022 de pasi – pana la finalul calatoriei mai este mult – abia 55 de kilometri (oricum distantele pe pedometru sunt orientative – sper reglajul sa fie bine facut); pana la urma nu cat am mers conteaza, ci ceea ce am invatat…

Placheta informativa de la Casa Memoriala Panait Cerna – inchisa de fiecare data cand am ajuns pe aici

Voi reveni cu detalii… in zilele ce urmeaza, daca tot voi fi in oras…

Pana atunci, o zi frumoasa; cer senin si oameni insoriti!

Lasă un răspuns

