Vama in loc de Kaliakra

Am avut ghinionul ca romanii nostri sa isi faca reclama aiurea pe net. In special in ceea ce tine de microbuze; nu am ajuns in Kavarna si mai apoi in Kaliakra, dupa cum era planul ci am ajuns abia in Vama Veche… frumos, nu am ce zice… am dat stanca de Bulgaria pe plaja de Vama.
Era frumos aici pana sa se dezechilibreze un tip cu care cantam pe strada si sa isi juleasca spatele( sa nu zic sa-si perforeze un plaman).
Sper sa si dorm!
Va atasez niste cantaciosi pe strada mare la Vama… tot respectul!
Ps: nu e cel cu plamanul…

3 gânduri despre „Vama in loc de Kaliakra

  1. Radu spune:

    nu apare atasamentul 😀

  2. Mihai-Sorin spune:

    Drum bun in continuare!

Lasă un răspuns

