Ziua 4

Aceasta zi trebuie sa fie o zi in care ies pentru prima data din Romania mea. M-am asternut la drum, ca orice calator adevarat, inainte de rasaritul soarelui… am schimbat un taxi si 2 trenuri si urmeaza inca un microbuz – deja visul meu devine realitate.
Pasii se transforma in kilometri, kilometri in zeci… urmeaza adevarata aventura; trec prin sate pe care nu le cunosc, calatoresc cu oameni curiosi de povestea mea si dorm ultimele ore fara griji…
Incep o aventura pe care nu o voi uita…
Revin

image

Lasă un răspuns

