Fara zile – doar idei

Mi s-a stricat pedometrul…
Am mers, dupa harta cam 52 de km…
Banii au fugit instantaneu…
Oamenii astia fie sunt prea buni, fie prea rai…
Berea e rece…
Drumul prafuit…
Rucsacul greu…
Am probleme cu piciorul drept, sa vad cum e maine…
Nu am vorbit decat de 2,5 ori calumea…
Abia inceputul… greu tare sa fii singur intr-o tara unde nu vor sa stie nicio limba pe care o intelegi… si sunt vreo cateva…
Asta e caminul meu din seara asta…

image

3 gânduri despre „Fara zile – doar idei

  1. radu spune:

    capul sus …..

  2. Bri spune:

    Bravo Tiby!Ai ajuns pana aici:).Now keep the good spirit and enjoy the ride,cu toate bune si rele(ca si alea sunnt necesare ca sa tragi mai tarziu invataminte).And one more thing nu uita sa folosesti protectie solara:)

    Imbratisare,
    Bri

Lasă un răspuns

