Update saptamanal

De foarte mult timp nu am mai postat nimic, din oboseala, liniste sufleteasca prea mare, nevoia deconectare totala, etc…
Au trecut 7 zile de la inceput… am patimit multe, am invatat si mai multe-recomand oricui sa faca ceva asemanator pentru el/ea. Trebuie sa fim impacati cu noi insine, inainte sa dam piept cu lumea, altfel suntem pierduti. Gaseste lucrul cel mai greu pe care poti sa-l faci si fa-l! Timpul zboara, ambitiile trebuie sa fie imense si sa se schimbe constant, altfel riscam sa ramanem in urma.
Am mers pe jos 84 de km la bulgari, uneori fara apa si mai ales fara o vorba buna;
Am idihnit piciorul cu probleme;
Am mers 19 km romanesti pe jos si 80 km cu maxi si tren;
Am renuntat la sticla de Murfatlar, o aman, mai bine zis…
Astazi sunt in cheile Dobrogei, la intrare, dar inainte sa pasesc in ele ma duc sa arunc o piatra in Lacul Ciuperca din tulcea si sa mananc o placinta dobrogeana cu carne… asta sa mai trag de timp sa se faca piciorul bine si sa imi mai iau provizii; an cam ramas fara…
Scuze de intarziere si promit cand fac rost de un calculator voi povesti zecile, deocamdata, de povesti din carnetelul meu…
Pana atunci cer senin si oameni insoriti…

image

4 gânduri despre „Update saptamanal

  1. Carmen spune:

    Sa stii ca m-am abonat la pelerinajul tau si abia astept sa ne impartasesti povestile traite si adunate!
    Drum bun!

  2. giani spune:

    A trecut concursul, asa ca asteptam povestile, fara teama ca vei dezamagi; felicitari pentru initiativa ta si ambitia de a nu renunta, in ciuda greutatilor sau a piedicilor; sanatate si drumuri frumoase !

    ganduri bune !

    • amurgdesuflet spune:

      intai distractia si apoi munca – maine dimineata merg sa il ascult pe d-l Tudor Gheorghe, in Vama Veche, alaturi de Celelate Cuvinte – sa ascult fantana suspinelor, calatorii si cantecul strainatatii – melodii pe care le-am cantat in gand mai ales in Bulgaria;
      cat despre dezamagiri – cel putin pe mine nu m-am dezamagit – dar am sa incerc sa astern pe foaie cat mai aproape de adevar trairile pe care le-am avut

Lasă un răspuns

