Unde sunt…

Nu as fi crezut ca ajung pe aici astazi…
Sunt la Sfantu Gheorghe, in Delta… delta pe care nu o agreez prea mult dar se imbie bine cu marea.
Am facut, estimativ, 250 de km pe jos, vreo 200 cu trenul, 200 si cu microbuzul si mai nou, vreo 70 cu salupa… cel putin pana acum; si sunt la 3/4 din drum.
Frumoasa zona in care sunt…
Am schimbat traseul, intradevar, dar am vazut foarte multe lucruri…
Atasez(sau incerc) filmarea de ieri de la concertul pro.istoria.fest de la Enisala, Tulcea… a trupei ad-hoc… foarte buni.
Seara faina!

T.

2 gânduri despre „Unde sunt…

  1. Carmen spune:

    Neata!
    Mi-am adus aminte de o carte la care am citit un review si care cred ca ar merge perfect cu ce faci tu acum. Se numeste „The Kindness of Strangers (Lonely Planet Journeys (Travel Literature)” de Don George. Bafta in continuare si drum bun!

  2. Mihai-Sorin spune:

    Multa bafta mai departe, drum bun!

Lasă un răspuns

