Concluzii

… caci s-a terminat pelerinajul;

…ii gata, trag oblonul, hei ce ploaie e afara!, daca v-a placut bufonul, mai poftiti si alta seara!

 

Intr-un final am incheiat pelerinajul prin Dobrogea, iar acum nu pot sa fac altceva decat sa trag linie si sa vad ce am invatat din toate acestea si mai ales daca mi-am atins toate obiectivele propuse; cu mana pe inima pot spune ca am realizat mult mai mult decat mi-am propus, am invatat mai multe despre mine in 25 de zile decat am invatat pana acum, in cei 25 de ani de viata. Finalul nu a fost unul cu scantei cu mi-as fi dorit, ci unul trist, in care culoare gri a orasului meu natal, Galati, ma trimitea inapoi in munti, in praful dobrogean si in marea cea mare.

Am tras linie, am adunat, am comparat, am trasat pe harti, am citit si intr-un final am ajuns la concluzia ca am facut 403,75 de kilometri la picior ce aproximeaza un total de 503.481 de pasi – poate ca numar nu pare mult, dar bataturile din picioarele mele, juliturile de pe genunchi, ca am mers si in ei, cucuiele, vanataile spun ca acest jumatate de milion de pasi, cu rucsac de 20-35 de kilograme in spinare, s-a intamplat si nu a fost un vis.

Sunt mai mult decat implinit si din nou recomand sa realizezi, tu, omule, orice iti doresti in viata, oricat de ciudat e acel lucru – daca tu ti-l doresti cu adevarat, nu vei fi niciodata implinit fara sa il duci la bun sfarsit; au fost zeci, sute de dati cand am vrut sa renunt, dar gandul ca voi fi neimplinit m-a facut sa merg mai departe; Omule, ai curajul sa privesti inauntrul tau: esti mai puternic decat crezi!

Ultimul pas inainte de pamant galatean si finalul pelerinajului – pe bac la Galati

9 gânduri despre „Concluzii

  1. giani spune:

    Felicitari !
    Pentru idee, pentru drum, pentru puterea de a nu renunta si de a-ti duce pelerinajul la bun sfarsit ! Oricat de trist ar fi finalul, e incununat de reusita si de forta….Oricate drumuri ai strabate, beneficiul si cresterea e in tine….
    Spuneai ca te opresti in Vama, la Folk You, ai renuntat ?
    Ganduri bune !

  2. Radu spune:

    Felicitari! anul viitor repeti?

  3. amurgdesuflet spune:

    anul viitor, daca am timp si bani – urmeaza zona Moldovei – la pas, doar ca trebuie bine planificata caci nu mai pot dormi pe oriunde ca in Dobrogea – animalele sunt un pic mai mari; dar deocamdata sa nu ne pronuntam inainte – sunt mai mult decat bucuros cu ceea ce am realizat pana acum

  4. giani spune:

    Felicitari,
    cu riscul de a ma repeta, nu ma lasa blogul tau sa „comentez” decat cand vrea el) !
    Oricat de trist ar fi finalul, e incununat de reusita pelerinajului tau si de forta de a ajunge pana aici. Spuneai ca finalul va fi in Vama, la Folk You, ai renuntat ?

    Ganduri bune ! si drumuri cu folos!

  5. Carmen spune:

    Felicitari! Ma bucur ca ti-ai vazut visul cu ochii! 🙂

  6. R. spune:

    deci la anul ii invadam pe cei din nord:D. suna bine

    • amurgdesuflet spune:

      sper ca da – Dobrogea e subestimata, Moldova are oameni prea calzi sa nu ii vizitez si peisaje molcome si rabdatoare, Maramuresul pastreaza cantecul si dansul popular veritabil si are un simt al umorului un pic stramb, Ardealul este plin de sclipiri ascunse, Banatul s-ar zice ca e fruncea si are frumusetile sale, iar Muntenia e tara tuturor posibilitatilor de unde Oltenia isi trage energia de a fi atat de iute;
      toata tara e fenomenala – fiecare regiune, fiecare judet, totul e altfel si totodata la fel…
      pana sa fac Europa sau Mapamondul la picior, intai Romania…

  7. amurgdesuflet spune:

    e genial – si acum ca am ajuns acasa am sa incep sa scriu tot ce am patit si ce am invatat, poate prinde bine si altora;
    mai mult vreau sa promovez, atat cat por prin blogul asta – Dobrogea – o comoara pe care multi o reneaga si o subestimeaza, insa, daca stii unde sa cauti este extraordinar de frumoasa

  8. Mihai-Sorin spune:

    Bravoooo felicitari, tine-o tot asa!

Lasă un răspuns

