Puterea internetului

Puterea internetului de a te trezi la viata

După ani sau luni sau, oricum, mult timp de când nu am mai scris nimic – am căutat şi eu într-un final parola de la acest blog. Cred ca mi s-a făcut dor de a scrie – e ciudat să îmi iau iar o foaie albă în faţă şi să scriu din nou; Mă tot întreb oare de ce am nevoia asta din nou? Oare era cazul să mai descarc lucruri? Sau pur şi simplu aşa mi-a venit; cred că ăsta e cel mai bun răspuns.

Pe scurt, ce s-a întâmplat de când nu am mai scris? Nu că ar interesa pe cineva… Au trecut zile, săptămâni, luni şi cred ca ani – am fost la mare, în Vamă, la munte – peste tot, am muncit pe rupte, pe brânci şi am râs; m-am certat cu oameni şi m-am împăcat cu mine, am cântat, am şi plâns… am făcut cam tot ce face fiecare. Deci nimic interesant.

Azi, după ce am întâlnit o mică perlă pe net – un clip de la Viţa de Vie, în care Despot vorbeşte despre amintirile lui de acum 4 ani, din Vamă, când a cântat la cinci dimieaţa cu nişte copii la foc, iar acum a reuşit să îi strângă să rememoreze acele clipe într-un cântec şi un clip – azi, spuneam, am realizat că nu pot întoarce timpul ca ei, să îmi reamintesc; gândurile sunt la ziua de mâine, la muncă, la proiecte, la alergătura de zi cu zi, memoria nu mai e ce a fost şi amintirile astea faine se pierd.

Cum foaia şi pixul sunt mai comode am zis că e mai simplu să le scriu aşa, într-un carnet, dar se pare că telefonul şi laptopul sunt mai aproape – aşa că mă întorc şi eu la taste, să îmi reamintesc pe unde m-am perindat şi ce am făcut.

Deci sa ne amintim…

Lasă un răspuns

